2016. április 14., csütörtök


Ifjú László


Kandúr szonáta




Miáááúúú! Miiiiiáááááúúúúúú!
Csillagos éjszaka nyivákol egy macska.
Hogy dúrmol(l) a cirmos "trubadúr" -
(S a csend, mint gombolyag szétbomol.)  
- egy cicamicát ostromol.   
Az agyamban... a pompa... dúr!!!    
Miiiiieeeezzzzmáááárrr!?  
Lesz majd itt olyan dirdúr,  
ha elkaplak te kandúr!  
Jobb, ha a macsek imát mormol -     
(Bezzeg a kutya biztos bárányokat számol...) 
- "véletlenül" fejen csókolta egy macskakő. 
De csak tovább húzta a nótáját a "nagybőgő"!
Új tervet ötöltem:
"Cic cic cic!" - ciciztem...  
A macskusz meg csak meredten nézett: "Ez meg mit majmol?"
Mit is vártam, hogy majd a karjaimba omol?
Nyáááúúúú! - a cicmarek megbomol!
Áááúúúúúuuuuúúúú! - hát nem megkarmol? 
Vernyákoltam már én is! A gatyámban dúr! A "kéményem" bekormol...




2016. április 14.